abe 12 Серпня, 2024 0 Comments

Telegram – один із найбільш популярних месенджерів в Україні за останні роки. Він дедалі частіше використовується в різних видах бізнесу для надання якісного сервісу для клієнтів. 

Завдяки механізму чат-ботів в Telegram, ви можете самостійно робити прості, але корисні помічники для бізнесу, які приймають на себе обробку популярних запитів, надають клієнтам відповіді т д. 

Інтеграція з BAS дозволить отримати максимум користі від Telegram, що дає можливість оптимізувати бізнес-процеси та підвищити ефективність.

Популярні сценарії використання 

Звітність для керівників

Керівник може отримувати оперативні показники або звіти, що його цікавлять, а також контролювати статус завдань та їх виконання. Вся інформація надходить з бази даних у вигляді узгодженого шаблона. 

Купівля товарів 

Спрямовуйте всю корисну інформацію про замовлення з ІТ системи до месенджера клієнта.  Надайте йому базові можливості (підтвердити чи відмовитися), або більш розширені, щоб він міг купувати та оплачувати, спілкуватися з менеджером та отримувати чек не виходячи з Telegram і одразу завантажуйте ці дії у вашу систему.

Запис до фахівця 

Бізнес, який надає послуги, може запропонувати своїм клієнтам в зручному форматі робити запис на сеанс до фахівця. В Telegram можуть відображатися вільні години для прийому та можливість обрати потрібний час візиту. Вся інформація синхронізується з системою автоматизації бізнесу, щоб ви бачили всі актуальні заявки. 

Бронювання білетів 

Користувачі можуть самостійно обрати саме той білет, який потрібен, а також необхідну дату. Клієнтам доступні всі стандартні можливості – від перегляду актуальної і повної інформації про подію та місце до онлайн-бронювання, а ви завдяки інтеграції отримуєте бронювання в своїй системі.

Перегляд актуальних залишків

Інтеграція з Telegram буде у нагоді для розгалуженої мережі продавців з обмеженими правами доступу до системи. Наприклад, дропшипінг. Всі продавці можуть оперативно отримувати и Telegram інформацію з актуальними розмірами та залишками на складі і якщо дані в системі зміняться – вони зміняться і в Telegram продавців. 

Інтеграція Telegram у BAS дозволяє бізнесу ефективно обробляти та аналізувати інформацію, спрощує комунікацію та допомагає забезпечити плавний обмін даними між користувачами та бізнес-процесами.

Як ми робимо інтеграцію? 

1. Створення бота у Telegram

– Реєстрація нового бота за допомогою BotFather у Telegram.

– Отримання токена, який буде використовуватися для зв’язку з API Telegram.

2. Конфігурація в системі автоматизації бізнесу

– У BAS визначаємо параметри для інтеграції Telegram.

– Налаштовуємо безпечну передачу даних за допомогою ключів API.

3. Налаштування взаємодії

– Визначаємо типи подій чи повідомлень, які система BAS буде обробляти з Telegram.

– Розроблюємо відповідні події в BAS, які спричиняють взаємодію з Telegram (отримання повідомлення, замовлення товару тощо).

4. Обробка повідомлень

– Розроблюємо обробники повідомлень у BAS, які аналізують отримані дані від Telegram.

– Інтегруємо логіку обробки повідомлень у внутрішні процеси бізнесу, наприклад, створення нового завдання чи зміни статусу замовлення.

5. Взаємодія з користувачем

– Розроблюємо можливість відповіді на повідомлення в Telegram через систему BAS.

– Забезпечуємо безпеку і конфіденційність даних, що обмінюються між користувачем та системою.

6. Моніторинг та журналювання

– Реалізуємо механізми моніторингу для відстеження подій, пов’язаних із взаємодією Telegram та BAS.

– Враховуємо можливість логування помилок для швидкої ідентифікації та виправлення проблем.


Ми перелічили приклади сценаріїв використання в яких у нас вже є досвід. Спеціалісти January UA робили інтеграції для малого та великого бізнесу в Україні і готові реалізувати будь-які ваші запропоновані сценарії та побажання, щоб перетворити Telegram на вашу конкурентну перевагу.