Telegram – один із найбільш популярних месенджерів в Україні за останні роки. Він дедалі частіше використовується в різних видах бізнесу для надання якісного сервісу для клієнтів.
Завдяки механізму чат-ботів в Telegram, ви можете самостійно робити прості, але корисні помічники для бізнесу, які приймають на себе обробку популярних запитів, надають клієнтам відповіді т д.
Інтеграція з BAS дозволить отримати максимум користі від Telegram, що дає можливість оптимізувати бізнес-процеси та підвищити ефективність.
Популярні сценарії використання
Звітність для керівників
Керівник може отримувати оперативні показники або звіти, що його цікавлять, а також контролювати статус завдань та їх виконання. Вся інформація надходить з бази даних у вигляді узгодженого шаблона.
Купівля товарів
Спрямовуйте всю корисну інформацію про замовлення з ІТ системи до месенджера клієнта. Надайте йому базові можливості (підтвердити чи відмовитися), або більш розширені, щоб він міг купувати та оплачувати, спілкуватися з менеджером та отримувати чек не виходячи з Telegram і одразу завантажуйте ці дії у вашу систему.
Запис до фахівця
Бізнес, який надає послуги, може запропонувати своїм клієнтам в зручному форматі робити запис на сеанс до фахівця. В Telegram можуть відображатися вільні години для прийому та можливість обрати потрібний час візиту. Вся інформація синхронізується з системою автоматизації бізнесу, щоб ви бачили всі актуальні заявки.
Бронювання білетів
Користувачі можуть самостійно обрати саме той білет, який потрібен, а також необхідну дату. Клієнтам доступні всі стандартні можливості – від перегляду актуальної і повної інформації про подію та місце до онлайн-бронювання, а ви завдяки інтеграції отримуєте бронювання в своїй системі.
Перегляд актуальних залишків
Інтеграція з Telegram буде у нагоді для розгалуженої мережі продавців з обмеженими правами доступу до системи. Наприклад, дропшипінг. Всі продавці можуть оперативно отримувати и Telegram інформацію з актуальними розмірами та залишками на складі і якщо дані в системі зміняться – вони зміняться і в Telegram продавців.
Інтеграція Telegram у BAS дозволяє бізнесу ефективно обробляти та аналізувати інформацію, спрощує комунікацію та допомагає забезпечити плавний обмін даними між користувачами та бізнес-процесами.
Як ми робимо інтеграцію?
1. Створення бота у Telegram
– Реєстрація нового бота за допомогою BotFather у Telegram.
– Отримання токена, який буде використовуватися для зв’язку з API Telegram.
2. Конфігурація в системі автоматизації бізнесу
– У BAS визначаємо параметри для інтеграції Telegram.
– Налаштовуємо безпечну передачу даних за допомогою ключів API.
3. Налаштування взаємодії
– Визначаємо типи подій чи повідомлень, які система BAS буде обробляти з Telegram.
– Розроблюємо відповідні події в BAS, які спричиняють взаємодію з Telegram (отримання повідомлення, замовлення товару тощо).
4. Обробка повідомлень
– Розроблюємо обробники повідомлень у BAS, які аналізують отримані дані від Telegram.
– Інтегруємо логіку обробки повідомлень у внутрішні процеси бізнесу, наприклад, створення нового завдання чи зміни статусу замовлення.
5. Взаємодія з користувачем
– Розроблюємо можливість відповіді на повідомлення в Telegram через систему BAS.
– Забезпечуємо безпеку і конфіденційність даних, що обмінюються між користувачем та системою.
6. Моніторинг та журналювання
– Реалізуємо механізми моніторингу для відстеження подій, пов’язаних із взаємодією Telegram та BAS.
– Враховуємо можливість логування помилок для швидкої ідентифікації та виправлення проблем.
Ми перелічили приклади сценаріїв використання в яких у нас вже є досвід. Спеціалісти January UA робили інтеграції для малого та великого бізнесу в Україні і готові реалізувати будь-які ваші запропоновані сценарії та побажання, щоб перетворити Telegram на вашу конкурентну перевагу.
Telegram – один із найбільш популярних месенджерів в Україні за останні роки. Він дедалі частіше використовується в різних видах бізнесу для надання якісного сервісу для клієнтів.
Завдяки механізму чат-ботів в Telegram, ви можете самостійно робити прості, але корисні помічники для бізнесу, які приймають на себе обробку популярних запитів, надають клієнтам відповіді т д.
Інтеграція з BAS дозволить отримати максимум користі від Telegram, що дає можливість оптимізувати бізнес-процеси та підвищити ефективність.
Популярні сценарії використання
Звітність для керівників
Керівник може отримувати оперативні показники або звіти, що його цікавлять, а також контролювати статус завдань та їх виконання. Вся інформація надходить з бази даних у вигляді узгодженого шаблона.
Купівля товарів
Спрямовуйте всю корисну інформацію про замовлення з ІТ системи до месенджера клієнта. Надайте йому базові можливості (підтвердити чи відмовитися), або більш розширені, щоб він міг купувати та оплачувати, спілкуватися з менеджером та отримувати чек не виходячи з Telegram і одразу завантажуйте ці дії у вашу систему.
Запис до фахівця
Бізнес, який надає послуги, може запропонувати своїм клієнтам в зручному форматі робити запис на сеанс до фахівця. В Telegram можуть відображатися вільні години для прийому та можливість обрати потрібний час візиту. Вся інформація синхронізується з системою автоматизації бізнесу, щоб ви бачили всі актуальні заявки.
Бронювання білетів
Користувачі можуть самостійно обрати саме той білет, який потрібен, а також необхідну дату. Клієнтам доступні всі стандартні можливості – від перегляду актуальної і повної інформації про подію та місце до онлайн-бронювання, а ви завдяки інтеграції отримуєте бронювання в своїй системі.
Перегляд актуальних залишків
Інтеграція з Telegram буде у нагоді для розгалуженої мережі продавців з обмеженими правами доступу до системи. Наприклад, дропшипінг. Всі продавці можуть оперативно отримувати и Telegram інформацію з актуальними розмірами та залишками на складі і якщо дані в системі зміняться – вони зміняться і в Telegram продавців.
Інтеграція Telegram у BAS дозволяє бізнесу ефективно обробляти та аналізувати інформацію, спрощує комунікацію та допомагає забезпечити плавний обмін даними між користувачами та бізнес-процесами.
Як ми робимо інтеграцію?
1. Створення бота у Telegram
– Реєстрація нового бота за допомогою BotFather у Telegram.
– Отримання токена, який буде використовуватися для зв’язку з API Telegram.
2. Конфігурація в системі автоматизації бізнесу
– У BAS визначаємо параметри для інтеграції Telegram.
– Налаштовуємо безпечну передачу даних за допомогою ключів API.
3. Налаштування взаємодії
– Визначаємо типи подій чи повідомлень, які система BAS буде обробляти з Telegram.
– Розроблюємо відповідні події в BAS, які спричиняють взаємодію з Telegram (отримання повідомлення, замовлення товару тощо).
4. Обробка повідомлень
– Розроблюємо обробники повідомлень у BAS, які аналізують отримані дані від Telegram.
– Інтегруємо логіку обробки повідомлень у внутрішні процеси бізнесу, наприклад, створення нового завдання чи зміни статусу замовлення.
5. Взаємодія з користувачем
– Розроблюємо можливість відповіді на повідомлення в Telegram через систему BAS.
– Забезпечуємо безпеку і конфіденційність даних, що обмінюються між користувачем та системою.
6. Моніторинг та журналювання
– Реалізуємо механізми моніторингу для відстеження подій, пов’язаних із взаємодією Telegram та BAS.
– Враховуємо можливість логування помилок для швидкої ідентифікації та виправлення проблем.
Ми перелічили приклади сценаріїв використання в яких у нас вже є досвід. Спеціалісти January UA робили інтеграції для малого та великого бізнесу в Україні і готові реалізувати будь-які ваші запропоновані сценарії та побажання, щоб перетворити Telegram на вашу конкурентну перевагу.
Latest Posts
About Me
Zulia Maron Duo
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore.
Popular Categories
Popular Tags
Архіви